Reklama w tramwajach i autobusach

Reklama w tramwajach i autobusach – Katowice, Kraków, Łódź, Wrocław, Gorzów Wielkopolski, Tarnów, Częstochowa, Poznań, Toruń, Rzeszów, Nowy Sącz, Lublin, Bielsko-Biała. 

Już od 2007 roku Agencja Reklamowa ADZONE oferuje usługi związane z reklamą na siedziskach tramwajowych.

Na stałe współpracuje z nami ponad 800 kontrahentów. Nasza oferta przyjazna jest zarówno małym jak i dużym firmom. Stosując najtańszy i najbardziej skuteczny środek, jakim jest reklama na siedziskach tramwajowych, dajemy nowe możliwości rozwoju naszym Klientom.

Nasze reklamy są w ciągłym ruchu, podróżują po terenie całego miasta, docierając każdego dnia do różnych odbiorców korzystających z komunikacji miejskiej. Dzięki specyficznemu nośnikowi nasza reklama w tramwajach i autobusach jest mobilna – może dotrzeć do wielu klientów jednego dnia.

Potencjalni klienci mają średnio aż 30 minut na zapoznanie się z treścią plakatu. Dzięki temu można na nim umieścić o wiele więcej informacji niż na przeciętnym billboardzie, ulotce czy reklamie prasowej. Mamy też pewność, że przez długi czas podróży reklama zostanie przeczytana od kilku do kilkunastu razy, a co za tym idzie – podróżujący ją zapamiętuje.

REKLAMA W KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ – 1 WAGON TO OKOŁO 40 000 PASAŻERÓW

W 2008 roku ZTM Warszawa zlecił zbadanie skuteczności reklamy we wnętrzach pojazdów. TNS OBOP przeprowadził zlecone badanie na 1013 osobach. 87% pasażerów wysiadających na przystanku było w stanie przybliżyć treść znajdującej się w środku reklamy. To rezultat dobrze wyeksponowanej powierzchni reklamowej.

Na pytanie „czy zdarzyło się, że kupiłem produkt/skorzystałem z usługi pod wpływem reklamy zamieszczonej na nośnikach wewnątrz tramwajów/autobusów” – co piąty badany udzielił pozytywnej odpowiedzi!

1 WAGON TO OKOŁO 35.000 OSÓB DO KTÓRYCH DOTARŁA REKLAMA

1 WAGON TO OKOŁO 18.000 OSÓB W GRUPIE WIEKOWEJ 37+ I OKOŁO 10.000 OSÓB W GRUPIE WIEKOWEJ 55+ KTÓRZY ZAPOZNALI SIĘ Z PRZEKAZEM REKLAMOWYM

Zadbaliśmy o to, aby reklamy agencji ADZONE nie powtarzały się. Poprzez odpowiednią lokację wagonów ograniczyliśmy ten proces do minimum. Reklamy nanosimy na możliwie największą ilość linii niepowielających się, pamiętając o tym, że największa skuteczność reklamy jest wtedy, kiedy jej odbiorca udaje się na zakupy.

Na ile reklamy w MPK umiejscowione na siedzeniach w wagonach tramwajowych są skuteczne? Sprawdźmy to*!

Dane statystyczne MPK Kraków, pozwalają określić łączną ilość pasażerów korzystających codziennie z usług tego środka transportu na około milion osób, a dodajmy do tego jeszcze turystów, studentów bez zameldowania i osoby, które dojeżdżają z  okolicznych miast do pracy.

Reklama w tramwajach i autobusach – niska cena i gwarancja skuteczności!
Koszt dotarcia do jednego potencjalnego klienta zaczyna się już od kilku groszy!

Napisz do nas!